Ett blogginlägg tillägnat min käre sambo Annika Herlin

Annika har tjatat och tjatat och tjatat på mig att jag ska blogga. JAG SKA! Har liksom varken haft lust eller tid.

Men nu sitter Ankan och äter lunch här på geo och medans hon gör det så tycker hon tydligen att jag ska blogga. Så här sitter jag med Ankans acer inne på Norrland (inte nationen eller landskapet utan lektionssalen norrland).

Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att jag har tentaångest upp till öronen. Men jag försöker se det positiva i det hela att även om alla kurserna går skit så får jag ledigt fram till den 18:e hur det än går. Nu ska jag återgå till FEKen men först ska jag bjuda på ett härligt foto av mig!



Puss och kram och ses i jul! (Om jag överlevt!)

Kommentarer
Postat av: Ankan

Åhhh! Äntligen Mandy!! ^^ Tack snälla söta!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback