Ett snabbt inlägg :)

Har haft en riktigt mysig jul firandes här hemma i Gånsta med mamma, pappa, Emil, Jonas, farmor och farfar... och Molle och Donna såklart!

Har inte riktigt haft tid och blogga och sen har internet krånglat lite också. Fick massa fint i julklapp av såväl vän och familj. Vill inte köra en julklappslista men lite grejer ska jag väll tala om :)

Fick en volumaster som verkar fungera überbra! :D Säsong ett och två av ugly betty och alla mina pärlor såklart, närmare bestämt sagt 36 000 st! Det är dessa pärlor som har gjort mig lite upptagen den senaste tiden. Slänger in en bild senare på mitt "lilla projekt" som jag drog igång.

Idag jobbade jag på KD för första gången sen i sommras, men det gick faktiskt riktigt bra och ingen övertid blev det heller. Den här måndagen förra året vart det grymt mycket övertid om jag minns rätt. Riktigt kul att träffa alla igen! :D

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback