Aj aj aj aj. AJ!

Gick och la mig tidigt igår och trots det är jag trött idag. Kanske beror det på att jag har träningsvärk i ungefär hela kroppen? Hur som helst så är jag mör idag.

Juste, gröten kokade över i micron. Tur att man har sig egen mikro i alla fall, så jag kan vänta med att rengöra den tills när jag kommer hem.

Mekanik och byggteknik idag, tio till tre. Lunch behöver jag ta med, fast inte en sån stor låda. Ska se om jag hittar någon med lite mindre i bland matlådlorna i frysen. Har faktiskt en hel del att välja på :D

Funderar på att jobba på vår lediga dag. Men samtidigt skulle det vara ruskigt skönt att vara ledig också. Det tar ju trots allt sin tid om jag ska ta bussen till Enköping och hem sem, som förövrigt kommer bli en utgift på 160 kronor! Men jag tror fakiskt jag köper ett ungdomskort där en enkelresa endast kostar 12,5 :- Jag tror jag tjänar på att leva lite risky.

Oj, måste borsta tänderna nu. Typiskt mig att blogga fast jag egentligen kanske inte har tid.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback