bawbawbaw (rubriktorka)

Vilken kass bloggerska jag varit på sistone. Fy på mig. Men det bli liksom som en ond cirkel. Jag bloggar inte på en dag och då orkar jag nästan inte blogga nästa dag bara för att då måste jag "ta igen" en massa, fast jag inte ens behöver. Allt jag skriver är ju för mig själv och det är nog just därför som jag vill anteckna det mesta, det får ju mig att minnas och komma ihåg :)

Tänkte i alla fall skriva ned lite om Donnas resultat sen i lördags. Jag ställde ju ut henne i två klasser, Pet och Standard. Dock blev hon diskvalificerad från Standard-klassen på grund av "en tydlig knyckning" i svansen. Det vill säga hon har en svans som råkar vara lite sned. Stackars lilla Donna... men hon är fortfarande min lilla princessa!

I Pet-klassen fick hon fina betyg i alla fall så det är jag glad över. Känns nästan viktigare för mig att hon får bra betyg där. För er som inte vet så bedöms de i Pet-klassen mer efter hur bra omhändertagna och hur trevliga de är. Och att få ett bra betyg där känns ju trevligare än att få ett bra betyg i Standard men inte i Pet.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: sandra

lite sjukt är det allt att dom bedömer djuren sådär efter sneda svansar osv :P men kul att det gick bra i andra klassen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback