Mitt eviga gurglande...

Att alltid få en liten efterrätt till maten är väll aldrig fel kan man ju tycka. Men om denna efterrätt ALLTID koksaltlösning så är det inte lika trevligt. Jag har i och för sig slarvat med det nästan hela helgen och det har gått bra ändå :) Men jag kör på den här lösningen nu tills det är helt läkt, tror faktiskt att det är bättre att gurgla än inte alls :)

Nu måste jag fixa lite innan jag drar till skolan, får berätta om helgen när jag kommer hem :) Förövrigt har jag bara lektion mellan 10ak - 12 idag :D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: sandra

hur lång tid tar det för det där att läka helt? och så måste jag ju få se resultatet snart! puss

Postat av: Anka

Gurgel gurgel! Jag röstar för att du köper den som blinkar! :D

2009-02-10 @ 15:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback