En mysig helg!

Det blev fatkiskt en riktigt mysig allahjärtansdag. Fredrik och jag hade ju bokat bord kl. 18 på Tzatziki. Jag åt Fileto rollo gemisto (fetaostfyllda fläskfilérullader med rödvinssås, tzatziki och klyftpotatis) och Fredrik åt Pikilla (grekisk grilltallrik med lammkotlett, köttfärsbiff, souvlaki, tzatziki, fetaost och klyftpotatis).

Kan verkligen rekommendera Tzatziki :) Mysig miljö, trevligt bemötande och helt underbar mat!

Efter att vi ätit var vi hemma hos mig och kollade på melodifestivalen. Jag tycker faktiskt att det var många bra låtar med den här gången :) Dock är jag besviken på att de inte har någon riktig mellanakt. BJÖRN GUSTAFSSON SKA DET VARA! I och för sig så hade jag ju Fredrik i mellanakterna, så det var bra det med :)

Nu ska jag mysa sönder Fredrik och kika om det går något bra på tv :)

Pusskram



Kommentarer
Postat av: Anka

Åh va mys! :D Å vilket sammanträffande. Jag, mamma å pappa åt OCKSÅ på Tsatsiki på alla hjärtans dag! Fan va coolt! :D Jag åt Olympia, spett med ox, fläsk och kycklingfilé, asgott! See ya tomorrow! Pusskram!

Postat av: sandra

fileto rollo åt jag förra gången jag var på tzatsiki! supergott :)

2009-02-16 @ 16:37:29
URL: http://goodgonebad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback