Ännu en dag i denna månad.

Jag känner mig sjukt stressad och otillfredställd på många plan just nu. Känns som jag är så himla oeffektiv med allting just nu trots att det känns att jag inte har så mycket fritid. Igår var jag för trött för att plugga när jag kom hem från Rickard, i och för sig var klockan typ nio då så det är väll helt förståeligt. Läste i och för sig igenom F7 och F8 så det var ju en liten prestation i alla fall. Suck.

Kanske har jag för höga krav? Kanske måste man kunna ta dagar då man faktiskt inte öppnar någon bok? Men när jag tar en sån dag börjar stresskänslorna krypa sig fram nere i magen. Jag börjar känna tentastress dessutom. Damut.

Senare idag blir det i alla fall träning och det ser jag verkligen fram emot. Skönt att ruska bort lite överflödig energi och känna sig lite hurtig. Har kännt mig lite mysmullig de senaste dagarna så det ska verkligen bli skönt med ett pass.

Efter träningen blir det frisörsalong igen. Förhoppningsvis så behöver inte Annika stressa iväg till något den här gången :) Juste, jag har ju inte berättat att Ankan vann! :D (vet inte hur mycket man kan skriva om det och hur detaljerat) MEN GRATTIS! :D

Förövrigt så ska jag äta mitt nya favoritbröd nu. Havregoda från Skogaholms.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

det brödet är as gott!!:)

Postat av: sandra

vad vann annika?

2009-02-24 @ 12:45:46
URL: http://goodgonebad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback