Fläng på stan.

Mår mycket bättre nu :) Kanske beror det på det trevliga sällskapet jag hade på stan och intaget av kalorihaltiga drycker och bakverk. Bästa kuren! Ankan, Rally och Mandy vet hur det ska fikas! Eller nu ljög jag ju faktiskt... Rally vet inte alls för han tog bara en svart kaffe. Suck. Han har mycket att lära.

Köpte rosa mjukisbyxor en matchande mjukiströja till. Tröjan kanske jag borde köpt en storlek större när jag tänker efter men skit samma. Det blir nog bra det här :)

Pils kom med tåget klockan tre och då gick vi ganska så på en gång och bytte hans stav till en kortare. Tur det för den där grabben kan fan inte hålla staven innanför munnen!

Han köpte en lila kula och en svart tärning att byta med. För mig blev det  faktiskt också en kula, en rosa plastkula. Den är betydligt skönare om man jämför med den andra jag har är som en slipad diamant på och i vissa lägen känns den lite vass. Skönt att byta av med något :)

Hade tänkt att göra Rallys hår riktigt grymt idag men vi hann bara med moment ett av tre. För den nyfikne så fortsätter vi imorgon :)

Nu sitter jag i min rosa mysdress och är allmänt mysig. Ska nog ta en macka snart för jag är riktigt hungrig faktiskt, hmm, mysko, jag som åt ganska nyligen.

Blir lite mekanikplugg nu till klassisk musik. Får se hur länge jag står ut med den musiken :P

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja, tur att vi fanns med som goda exempel för Rally så han förstår hur man pressar bakverk nästa gång! :) Jag tror hårfärgen kommer bli grym med! ^^ Det är ju VI som fixar det juh! Hihi!

2009-02-23 @ 23:25:41
Postat av: Mattan

Mysdräkter är fan det bästa plagg som finns. Skulle kunna köpa tusentals!

Postat av: Rally

Men tjejer, erkänn att en hederlig svart kaffe funkar i alla väder!

2009-02-24 @ 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback