Yey!

Fick i mig en pyttebit bröd idag till frukost! Seger! :D Kanske börjar det bli bättre? Fast jag vette fan om svullnaden har lagt sig men man kan ju alltid hoppas på det :)

Dagens träning blir afrikansk dans, kanske något vi kan tillämpa ikväll? För kväll blir det nämligen utgång med alla bygg-ett-tjejer! Härligt! För mig blir det såklart nyktert men det är sak samma, vi har ju trots allt två föreläsningar imorgon.

Ska snart åka till skolan, men det är inte jättelätt när man är trött och sin älskade ligger och ser sådär allmänt söt och gosvänlig ut i den varma sängen. Hmm.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Yeay! Jag tyckte allt att den såg lite mindre svullen ut iaf! :) Bra jobbat där! Ja, dansen ska bli spännande! hahaha!

2009-02-03 @ 13:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback