Aj aj aj.

Jag har inte kunnat bloggat för att jag har varit mörbultat sen jag och Ankan köre BOX på Stallet. Ojojoj säger jag bara! När jag skulle somna kändes det som om jag varit med i ett gigantiskt gängbråk eller liknande. Misstänkte att Ankan knäckt revben på mig, men som tur var så var inte fallet så! Kunde knappt andas och det tror jag berodde på att Annika var riktigt duktig på att knäa mig i magen.

Kan bara säga en sak: Ni som har planerat att anfalla Annika en sen kväll uppmanar jag att bära rejäla skydd, den kvinnan kan verkligen ta i!

Efter träningen blev det en
romantisk middag hos Annika :)


Bilder lånade från Ankan!

Imorgon är jag ledig! Wiiii!

Nu ska jag sova, sjukt trött!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Anka

Hahaha! Man ska inte uppmana mig att ta i mer för då gör jag det! :D Hahaha! Bra att du skrämmer bort alla läskiga närmanden iaf! ^^ Jag borde varna alla för dina brutala armmuskler! Haha! Du sänkte mig snabbt till en C max! :D Haha! Tur att vi vägde upp det hela med lite romantik! ^^ Med romantiska mekanikord. . .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback