Hemma efter en lyckad kväll!

Idag efter jobbet så drog Alex och jag hem till Natta och Rey (hennes 5 månader gamla hund). De åt pizza medan jag, efter allt för mycket skräpmat de senaste dagarna, åt mammas hemlagade i en matlåda.  Glass med för mycket maränger och tillbehör blev det till efterrätt.

Medan Natta sprang runt och fixade med vuxenheter så blev jag och Alex riktigt djupa där inne i köket. Jag visste faktiskt inte att han och jag kunde vara seriösa, haha.

Under min vistelse hos Nathalie hann jag med att få en hundtand mitt på näsan, som självklart lämnade ett fint avtryck, samt att av misstag dra ut en av Reys tänder. Hur lyckas jag?

På vägen hem gjorde Alex en snygg tvär vänstersväng och vi drog till Donken för att köpa en varsin stor pommes med garlic-dipp. På vägen dit var vi (Alex) med om en läskig poliskontroll med en halvtjurig polis. Alex och jag blev lite rädda men det hela gav oss i alla fall ett gott skratt efteråt :)

Nu blir det sängen och imorgon Uppsala för montering av loftsäng och kanske tv-köp.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback