Piercing-diet

Flytande, flytande och flytande.
Hmm, vad ska jag äta till frukost idag? Vad sägs om flytande?

Sitter just nu och försöker få i mig lite yoghurt... inte det lättaste men det går :) Drickyoghurt är betydligt lättare. Har även med mig yoghurt till lunch idag, tråkigt men orkade inte värma på nyponsoppan... i och för sig kan man ju dricka den kall. Asch.

Jag vägde mig igår morse på skoj för att kolla om min Piercing-diet kommer att göra något utslag på vågen. Det jag är rädd för är att tappa muskler bara, så funderar om jag ska dricka Gainomax efter att jag tränat. Borde gjort det igår egentligen men då hade jag ju inget hemma.

Egentligen tror jag på normal kost efter träning och inget ihopjoksat skit med extra proteiner. Men som det ser ut nu så får jag ju inte i mig några proteiner alls så då tror jag att det ihopjoksade skitet är bättre än inget alls.

Är det någon som har något förslag på en god slät soppa? Åt nämligen broccoli- och ostsoppa igår. Dock var de minimala broccolibitar i och dessa var riktigt irriterande.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Anka

Du får göra som Sallys pappa å dricka rått ägg! :) Annars vet jag typ ingen direkt bra soppa.. Linssoppa är ju inte helt slät.. :P Du kan få låna min mixer om du vill! :)

Postat av: elin

När jag piercade tungan drack jag inte flytande mat så länge. Eller, snarare så åt jag pizza dagen efter och gick på restaurangen koh pangan i sthlm där det serveras ganska stark mat :P Det enda jag följde var typ att jag inte drack sprit och gjorde rent ordentligt och sköljde med koksaltlösning efter att jag käkat ngt o så.

2009-01-30 @ 14:04:26
Postat av: elin

...men det beror väl iofs på hur öm man är också, och kanske inte är så skönt/smart att äta knäckebröd.

2009-01-30 @ 14:05:14
Postat av: Maria F :)

Jag åt inte flytande föda såå länge. Blev kräm å osötad fruktsoppa, youghurt och fil. och en massa piggelin :P min tunga gav med sig rätt fort iof.. men beror ju på hur den känns. :) lycka till iaf :) pusskram

2009-01-30 @ 15:27:37
Postat av: good girl

barnmat är asbra! det brukar inte vara några bitar i, iaf inte i dom för riktigt små barn

2009-01-30 @ 18:22:56
URL: http://goodgonebad.wordpress.com
Postat av: Pils

nästan alla knorrs pulversoppor är helt släta..

smakar kanske inte så bra men de funkar :P

2009-01-31 @ 00:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback