Skenande cyklar!

I fredags så tränade jag body toning med Julia och Annika. Helt otroligt att jag överlevde passet för det var sjukt jobbigt (som vanligt, haha). Efter träningen blev det en sväng på stan en snabbis och sen Ica Väst för att handla bär till den smoothie jag hade tänkt att göra när jag kom hem.

Det blev storshopping på Ica Väst, nästan 500 kronor. När jag skulle betala upptäckte jag att det var något som saknades, jo, min plånbok. Suck! Kassörskan var trevligt och pausade mitt kvitto så länge. Jag packade min varor och sen kutade jag runt inne på Ica likt en brunstig hare och letade efter min älskade plånbok. Då ringer mobilen och på andra sidan är det en mycket trevlig tjej som ringer och säger att hon tror att hon hittat min plånbok. Dagen var räddad!

Tjejen bodde i Eriksberg så det var bara för mig att cykla dit och hämta den :) Vilken tur att det var en ärlig människa som hade hittat den! Den hade tydligen legat i slottsbacken typ. Jag skyller på Maria F för jag pratade med henne i telefonen när jag var där :P

Förövrigt gick fredagen bra. Min älskade Cisspiss kom på besök och vi kikade på en film. Den var lite komplicerad men som tur är så är Ciss riktigt smart så hon förklarade för mig :)

Igår då så blev det shopping med Ankan, var det tänkt i alla fall. Vi hade planerat klänningköp och besök på systemet. Klänningar hittade vi aldrig och systemet hann stänga innan vi kom dit. Istället hann vi med färggladajeans-shopping och en buffé med alkoholhaltig dryck.

Stress, stress, stress. Vi hann! Det blev duschning hos Ankan och sminkning hos mig. Förfest hemma hos mig med Måns, Viktor, Julia, Ankan och jag. Mycket trevligt! Hittade på en ny variant till tequila - körsbärstomat istället för citron :D Man tager vad man haver... och då får det bli av den senaste shoppingen på Ica.

Emelies 25-årsfest blev mycket lyckad med många smarriga snittar. Jag vet inte hur många jag åt, säkert en hel bricka. Kom på delad andraplats på limbon och det kändes i rygg och mage när jag vaknade imorse. Ankan kände nog i hela kroppen, men det är inte lätt när man har en skenande cykel! ;D

Sammanfattning av den här dagen: Lugn :)

Sova nu!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Haha! Du var en brunstig hare å min cykel en brunstig hingst som ville fly från sin matte! Det är ju inte så konstigt. Den ville väl jaga haren menar jag.. :) Men jäkla kul vare iaf!



Tur att det finns ärliga människor, hur skulle annars våran runda fina värld se ut.. Ujuj..



Puss ses om 8 timmar typ! :)

2009-01-25 @ 23:41:15
Postat av: Maria F :)

Inte skylla på mig inte! Tur att du fick tillbaka den, finns ett par ärliga människor där ute trots allt :) pusskram

2009-01-26 @ 16:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback