Jag och mina bussfärder!

Igår bled det en sväng till Alexandra i Västerås och jag måste säga att hon hade det riktigt fint på sina 25 kvm! Det blev lite missförstånd mellan mig och Boije angående vilken buss vi skulle ta men det hela löste sig fint till slut. Boiije tog en tidigare buss eftersom jag hade glömt och meddela henne att vi skulle ta den senare. Klumpigt av mig. Men det var ju bara för henne att hoppa av i Flogsta... så möttes vi vi Ica sen och tog bussen som gick den lite senare tiden. Vi ville ju åka tillsammans eftersom bussresan skulle ta över en timme.

Åhh vad det kändes bra att träffa henne! Även fast vi träffades i måndags så känns det ändå alltid superkul att träffas. Jag vet inte, jag kanske är lite fjollig, men jag saknar mina vänner så fort jag lämnar dem ^^

Väl framme i Västerås så står Alexandra och väntar på bussen, så söt! Jag ville bara krama henne när hon stod där i sin söta mössa och såg allmänt underbar ut! :) (och jag gjorde ju det såklart) Känns att man inte ses så ofta nu för tiden. Varför blir det så? Suck.

Vi handlade grejer till middagen vi tänkte slänga ihop. Det blev  pasta med Keldas ostsås och broccoli. Riktigt mumsigt faktiskt. Juste, vi hade lite sallad och körsbärstomater till också :) Den där ostsåsen är ju verkligen sjukt god, säkert pga. den är fet. Vill inte veta :P

Efter någon timme att vi ätit upp dyker lilla Maria upp... älskade Maria! Så fin hon var i sina glasögon också. Nu är det typ bara jag kvar som ser ut som en omogen lite fjolla :P Jag får kolla synen idag och hoppas på att få glasögon :P

Då Boije tog en tidigare buss hem så fick jag försöka klara mig själv på bussen, och det skulle kunna gått hur som helst. Jag kom i alla fall med sista bussen mot Uppsala som gick 23:13 från Alex. Jag somnade ganska så på en gång men hann ställa klockan innan så jag skulle veta när jag var i Uppsala och inte glömma bort och plinga. Klockan ringer och vad tror ni jag är? Jo, FÖRBI Flogsta. Som tur var hade vi precis paserat Flogsta så att jag kunde hoppa av vid Ekonomikum... men vafan, jag var inte sugen på en promenad från ekonomikum till Flogsta halv ett på natten! Jag måste ha räknat fel när jagt ställde klockan >_<

Usch på det där. Men idag tar jag nya tag. Träna med Ankan 11:40, stan efter det och sen kanske jag åker till Enköping ikväll. Beror lite på. Festen jag skulle på först blir inte av och jag är inte direkt jättesugen på Joar. Men vi får la se vad Cissi vill göra. Ska nog ringa henne nu och se om hon har tid att snacka eller om hon är alltför upptagen att vara hård i lumpen.

Kanske kan försöka få hit Cissi istället :) Hon har ju aldrig varit här faktiskt!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Anka

Ojojoj Amanda.. Felräkning... Fick du verkligen 42/40 på tentan? ^^ Haha! Träningen gick ju bra iaf! Stenhård! :D

2009-01-23 @ 15:41:00
Postat av: frida

sv: tack så hemskt mycket :D



du får fixa lite bilder på din lya också ;)

Postat av: good girl

keldas ostsås är väl inte så fet? har för mig att den typ bara är 4 procent eller nåt, fast jag kanske blandar ihop med nåt annat.. hmm.

2009-01-23 @ 16:52:29
URL: http://goodgonebad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback