3 tidiga kvar

Det känns i hela kroppen att jag gick och lade mig halv ett igår. Fast ögonen är ändå värst, de typ svider.

Idag efter jobbet så ska jag hem till David med Alex för vi ska fortsätta med vårt lilla projekt. Blir vi nog klara idag om vi skyndar på lite :) Härligt!

Hade tänkt att dra ner på stan igår och andraårsreklamera (vad insatt jag låter ;)) min dator. Men eftersom vi kom hem lite senare än vanligt, då det blev övertid, så orkade jag helt enkelt inte. Dessutom målade jag ju lite möbler igår så det blev helt enkelt inte av. Grymt om det skulle fungera och de lagar datorn eller att jag får en ny! :D

Chansen är väll inte så jättestor att jag får en ny så jag har redan börjat ställa in mig på att köpa en ny dator, dock en stationär den här gången. Brorsan har redan lovat mig att jag ska få hans grafikkort, moderkort och kanske ramminnen, GRATIS! Schyssta brorsan man har då!

Frullisch!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Good girl

ja nu när ni har stor lägenhet har man ju plats för stationär dator! dom är ju så mkt pålitligare egentligen.. iaf enligt min erfarenhet.

Postat av: Johan Petterson

Hej!



Varmt tack för din hjälp under vår malariakampanj! Tillsammans fick vi in över 3500 gåvor och 150 000 svenskar valde att "smittas" virtuellt över internet. Det hade aldrig hänt utan din och andra bloggares hjälp!



Allt gott,

Johan Petterson, Läkare Utan Gränser

2009-07-21 @ 12:48:35
URL: http://www.lakareutangranser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback