6 tidiga kvar

Kan inte fatta att veckan snart är slut... och sen är det bara en vecka kvar till ledigheten!

Måste verkligen boka tågbiljett idag, men då blir det dock till att låna pengar av mamma och pappa. Är ju grymt pank för tillfället, men snart kommer lönen i alla fall och då kommer jag ha pengar. Gäller bara att hålla i pengarna!

Idag cyklar jag och bror till jobbet så idag gäller det att vi lämnar hemmet lite tidigare än vanligt. Bra att jag cyklar, jag behöver verkligen röra på mig. Det enda jag gjort de senaste dagarna är ju att äta på tok för mycket och för onyttiga saker, men det ska det bli skärpning med. Idag till exempel har jag kyckllingsallad till lunch, bra val mamsen.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Good girl

sv: ja det tror ajg med, men onödigt jobb ju! den första adressen är ju rätt :)

Postat av: julia patey

Vart bär det av på ledigheten då?

2009-07-16 @ 15:00:49
URL: http://justjulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback