Det blir godare med lite extra kärlek!

Ett chips som Jonas hittade i torsdags. Han har inte gjort något alls med det utan det är helt orginal!
Läckerbitarna jag bakade igår, hann dock inte bjuda tjejerna på dem. Glömde bort dem och kom på det när det var för sent. Asch, ni får komma hit fler gånger! :)

Det är sånt här jobbigt mellanväder idag. Jag vill inte vara ute men jag vill inte vara inne. What to do? Känns kanske som att man ska passa på att vara ute nu när det väl inte regnar. Idag är egentligen perfekt väder för en tur med inlinesen eller en joggintur, men näe... jag orkar inte. Känner mig bakfull av alla chips jag åt igår.

Blir nog en lugn dag med HP4 idag. Måste passa på och se den när det fortfarande är ljust för annars blir det så läskigt. Jag måste vara världens chicken, klarar inte av att se småläskiga filmer själv. Tillsammans är det inga problem men ensam det går bara inte.

Att kolla på Harry Potter mitt på dagen borde jag klara tycker man. Nu kör vi!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Svennis

Det är den bästa filmen!

Postat av: Good girl

Den bästa kärleken är den som finns i chips och choklad :P

2009-07-13 @ 20:34:50
URL: http://goodgonebad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback