happy face!

För idag jobbade Emma!! :D

Tror faktiskt jag har glömt att berätta om min cykeltrip hem i lördags. Innan jag berättar mera vill jag poängtera att det enda alkoholhaltiga jag hade druckit under dagen var två glas med bål och tre 33 cl cider, och det var typ innan klockan fem.

Hur som helst. Efter att jag sa hej då till Alex så cyklade jag den mörka vägen hem utan lyse. Kom på den geniala idén att ringa Ankan och pladdra lite. Jag vet inte riktigt om det var mörkret, Ankan eller det otroligt stora intaget av alkohol som orsakade det som senare skulle hända.

Under min cykelfärd hem hann jag nämligen cykla ner i diket två gånger! Fattar verkligen inte hur jag lyckades. Sista gången dessutom så råkar jag tappa cykeln i pannan på mig själv, vilket fortfarande ömmar.

Jag är fan Klumpedunsen i egen hög person.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Svennis

Hahaha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback