Trött som vanligt... men snart är det helg! :D

Jag kom just fram till att jag bara behöver gå upp halv sju tio dagar till! Sen är det ledigt! :D Nästan overkligt. Gud så skönt det ska bli! Riktigt längtar!

Ska boka tågbiljetter till Halmstad snart. Blir att jag tar tåget från Enköping till Göteborg och sen därifrån till Halmstad. Båda biljetterna kommer att tillsammans kosta 500 kronor med bokade platster. Kostade typ 70 kronor att boka plats och det var det verkligen värt, vill inte riskera att sitta i tågtrappen fyra timmar ner till Göteborg.Fyra timmar! Tur att jag har min mini :)

Är det bara jag som bloggar det första jag gör på morgonen och det sista jag gör innan jag somnar? Inte direkt så att det har hänt en massa där emellan :P

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: i know ;D

vet vi något mer om hur det blir imorgon? =) vilka kommer ;D haha. <3

Postat av: Ankan

Man kan lita på dig som bloggare! Oj nu blev det bråttom!!!! Puss asbra tåg! Ja hurra!

2009-07-10 @ 17:44:03
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback