Hemkommen efter en sjukt kul festival!

Min vistelse på Peace and Love i Borlänge har varit grym! Det blev tåg med Rally till Borlänge där vi sov hemma hos Ankan alla nätter. Überbra med boende i villa :)

Det var stekande het sol alla dagar så vi hade verkligen tur med vädret :D Kanske lite för tur för vissa tider på dygnet var det så grymt varmt så man trodde man skulle tuppa av. Okej, där överdrev jag lite kanske men det var grymt varmt.

Eftersom min kompaktkamera befinner sig i Uppsala så får ni kika på Annikas bilder istället. Lägger upp en länk sen när hon lagt ut alla bilder :)

Jag har i alla fall tre grymt sexiga porträttbilder på oss tre :)



Rickard och jag hade turen att få skjuts hem till Enköping med Natta och Alex. Smarta som de var så åkte vi två timmar efter Håkan Hellström slutade spela, vilket resulterade till att vi kom hem till Enköping 05:30 imorse.

Var riktigt mysigt att åka bil när solen höll på att gå upp :)



När jag kom hem så möttes jag av den här sötnosen. Typiskt honom att alltid släpa med sig antingen den här kudden eller IKEA-grodan när han ska hälsa på en.



Somnade nog inte förrän halv sju med tanke på att det började bli så jäkla varmt och jag fortfarande sover med  vintertäcke. Konstigt nog så vaknade jag redan kvart över tio, pigg och utvilad.

Runt tolv så drog mamma, Molle och jag ut till klubbholmen för att bada lite. Som vanligt så badade Molle konstant under den tiden vi var där. Han är grym min hund! :D

Nu ska jag se på ett avsnitt av OC eller sova. Jag har inte riktigt bestämt mig :)

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback