Tenta idag! Gaah!

Jag är mitt inne i helvetesveckan som jag har fruktat över sen i januari! Men tro det eller ej, jag tror att jag överlever den :)

Tenta i mekanik idag mellan åtta och ett. Känner mig kanske inte så förberedd som jag hade velat men jag kommer att klara den. En dags råpluggande borde ge minst en trea ;D

Sitter just nu och försöker bota min kurrande, men samtidigt oroliga, mage. Den känns sådär småpirrigt smärtande som den brukar klännas innan jag ska göra något riktigt jobbigt och psykiskt påfrestande. Försöker klämma ner två mackor i hopp om att småpirret ska lägga sig. Antagligen inte.

Cykling från Flogsta med Rickard halv åtta, möte med Ankan vid Ica Hörnan tjugo i och sen prick åtta så är det tentan som gälle! MAMMA!

Idag skriver jag ingen kom ihåg-lista, tyvärr Rally. Men du kan ju alltid kolla på
denna :) Fast då kan du byta ut "formelsamling" mot "Byggformler och tabeller" och sen kanske skippa engelska ordlistan :P

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

GAAAAAAAAAH! We can do it! Mohrs fucking med-och-moturs skiter jag blanka faaaan i! :D Puss ses snart!

Postat av: Sandra

Vad skulle Rickard göra utan dig?

2009-06-03 @ 10:49:02
URL: http://goodgonebad.wordpress.com
Postat av: Rally ;)

ååh tack för länken! ska spara den som startsida tror jag! ;)

2009-06-04 @ 00:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback