Jag har inte övergivit dig, älskade blogg.

Usch vad mycket plugg och fart och fläng det har varit den senaste tiden. Har inte haft någon kvalitetstid med bloggen, dags för lite fin update! Tänkte berätta med både text och bild :)

Hela förra veckan var det ju byggtentaplugg för hela slanten. Här nedan kan vi se vad Annika tyckte om det:



På måndagens seminarium var det inte så glada miner innan :P



Tisdagen forstatte med byggteknikplugg i konferensrummet :) Bra pluggrum med stora pappersspridningsmöjligheter :)



Dagen innan tentan blev jag kreativ och fixade en liten mobillåda på min säng :)



På morgonen innan tentan insåg jag att strumputbudet i min garderob inte var så stort, jag improviserade lite :)



På kvällen hade Viktor, Annika och jag tentafest. Träffade Fredrik H på Värmlands men han försvann väldans fort. Var sjukt länge sen jag var ut, nästan så att jag hade glömt bort hur man dansade. Förövrigt så har Annika och jag blivit ASKÄNDA sen vi var covergirls, typiskt asbra!  :P

I lördags häll jag på att försvoa mig och missa bussen som lämnade Flogsta 12:25, riktigt dåligt av mig faktiskt. Som tur var hann jag med den och kunde fira bror som blev 22 år i onsdags :) Farmor stack åt mig en festis som jag kunde dricka på vägen hem. Smakade faktistk riktigt bra på den långa bussfärden hem. Jag hatar Enköping-Uppsala-bussen så vad passar då bättre än en liten festis? :)



Hoppade faktiskt inte av i Flogsta när jag anlände till Uppsala, utan hos Annika. Vi hann göra ungefär ett och ett halvt tal innan hon skulle rusa iväg :) Hann snacka lite skit och dricka saft och te. Lyckat :)

Någon mystisk person hade ställt massa blommor i deras köksfönster, varken hon eller Betner visste vem de var. Hur som helst blev det himla mycket färggladare och hemtrevligare :)



Melodifestivalfinal och tacomys med Fredrik på kvällen, alltid lika mysigt.
Gud vad jag älskar våra myskvällar <3!
Vi kommer säkert bli sådär sambotjocka när vi flyttar ihop :P

idag var det mekanikpanikplugg på Geo kl 10ak. Var riktigt seriöst nästan hela tiden, om man bortser från vissa delar. Rally hetsåt godis och Ankan och jag upptäckte OH-apparatens möjligheter :)


Det som iten syns på bilder är att Rally har proppat munnen full med godis.
Fuck, han kom undan!


Min böghand som Annika så fint uttryckte sig.


Som ni ser på de senaste bilderna så kan man ha väldigt roligt med en OH-apparat :) det behöver inte alltid vara tråkigt att plugga faktiskt :)

Av mina 12,5 timmar jag tillbringade på Geo så var i alla fall elva av dem effektiva... och det gott folk är en jävligt bra procent :D

Sova nu så jag orkar upp till morgondagens frågestund!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Anka

Fantastisk sammanfattning av helgen Mandy! :D Hahaha! Vilka fina bilder.. :P Men den på dig med festisen var jättefin! :) Alltså, helt sjukt mycket papper man samlar på sig!



Våran snygga dans på värmlands, fantaaastic! :D

Rolig helg på alla sätt och vis.. :) Hihihihi!

Postat av: Rally

HAHHAAHA :D

men vadå hetsåt godis? jag åt ju bara normalt :S :D

2009-03-16 @ 01:22:28
Postat av: Anka

Men rally, man kan ju inte hälla i sig en hand med blandat godis å inte njuta av det! ^^ Då får det räknas som en sorts hetsätning, men det var väldigt charmigt och underhållande! :) Jag är mer en streckätare, konstant intag av något ätbart..

2009-03-16 @ 01:36:12
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Rally

Äsch då! Man måste vara effektiv :D

2009-03-17 @ 00:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback