Krump hop efter skolan!

Är lite arg just nu. Vi börjar nämligen 8ak idag men föreläsningen slutar 11. I vanliga fall brukar man ju börja så föreläsningen är slut där vid lunch, men näe.. inte den här gången tydligen. Läraren hinner ju inte heller ha någon föreläsning eller liknande innan lunch. Vi hade ju egentligen kunnat börja 9ak och kört på till 12 istället. Hade varit såååå mycket bättre!

Efter skolan idag så ska Annika och jag testa på Krump Hop. Jag är lite skeptisk till det där men det kan nog vara kul. På stallets hemsida står det:

"Kom och testa en tuff/cool blandning av krump(ing) och hip hop! En rå och energisk stil från Los Angeles med hiphopmusik och en enklare koreografi. Intensivt, kraftfullt och mycket känsla!"

Vi får se hur det där slutar :P

Matlådan idag består av mammas lasagne, som förövrigt är den bästa! Var duktig och kom ihåg att ta ut den ur kylen redan igår... så förmodligen kommer jag nog slippa att värma den i micron halva lunchen :)

Förövrigt så vill jag berömma mig själv som har räknat mekanik ganska så flitigt! Applåder till mig!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Wohoo hip hop! ;D

2009-03-26 @ 14:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback