Lilla Fredrik... <3

Fredrik har gått och blivit magsjuk den stackarn! Inte jättekul så här mitt i flytten och med tanke på att han har tenta nu på fredag. Stackarn!

Gav han lite nödvändigt från apoteket som han köpte till mig när jag mådde dåligt i höstas.

Hoppas han mår bättre snart!

E och hans flickvän lämnade lägenheten när de fick höra om Fredriks magsjuka. HALLÅ?! Om man bor ihop så får man faktiskt pyssla om varandra när man är sjuka. Te, rostad macka och lite ryggmassage! :P

Hur stor risk är det att bli smittad? Funderar kanske om jag ska dra hem till honom senare ikväll och pyssla om han lite.

Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anka

Du är så söt Mandy! ^^ Pyssla om din pojke du, det borde nog redan ha smittat dig om du skulle ha blivit smittad kanske. Nej, jag vet inte. Okvalificerad chansning där.. Krya på Freddie iaf!

Postat av: Fredrik

Ryggmassagen lät jävligt bra.. Jag kan inte sova för jag har så ont i ryggen av nån anledning :/



Men jag tror skiten har börjat stelna iallafall! :D



Puss puss puss <3

2009-03-04 @ 02:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback