Soliga söndag

Mysig tjejmiddag hemma hos Alexandra i fredags. Det servades Carbonara, marängswisch (?) och tilltugg. En helkul kväll som slutade på Pluto. Älskade Alexandras miner och Marias utbrott. Haha.

Igår var det en lugn kväll med Fredrik framför melodifestivalen. Chips, dipp och Pepsi. Ultimata schlagerkitet! :) Gillade som sagt Agnes. Någon som vet vart man kan få tag på bodyn hon hade? ;D Har planer med flygfät!

Vaknade upp med en jäkla massa positiv energi idag. Tror det var solen, min kärlek bredvid mig och det allmäna välmåendet som skapade alla lyckorus! Härliga dag!

Annika och jag möttes på Geo för att skriva ut lite åhörarkopior men såklart så var ena skrivaren paj och den andra hade slut på "toner". Vi orkade aldrig cykla vidare till ångströms så vi sket i det. Får bli imorgon istället. Jag höll med andra ord på att bli påkörd i onödan!

Det var nämligen så att jag kom vid ett övergångsställe och jag kollade lite sent om det kom en bil... och det gjorde det visst. Hon tvärbromsade och jag med, bara det att mina bromsar tydligen är sjukt dåliga så jag kom ut på vägen och fick väja. Tack vare vare att hon hann stanna precis framför mig och min snygga väjning så klarade vi oss fint :)

Om det inte vore så att mina bromsar var så sjukt dåliga så hade det knappt blivit en händelse av det hela. Då hade jag hunnit bromsa och sluppit komma ut på vägen. Tror faktiskt cykelturken kan ligga bakom detta. Vad vill du mig?

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Melodifestivalen är inte aaalls lika bra i år :( men chipsen och pepsin kompenserade!



Tur att det gick bra på vägen btw, fy faan om du hade råkat illa ut <3

2009-03-01 @ 20:05:11
Postat av: Ankan

Ja jag blev orolig! :S Du får räkna om bromssträckan utefter dina bromsar lilla Mändy! Farligt detdär! Men det var mysigt i solen på geo! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback