Typiskt asbra bilder efter dagens tentaplugg.

Lite för mycket ReKå-dialekt idag tror jag, men det piffar till det hela lite extra. Kanske därför Annika och jag jobbade på så bra idag, trots trötthet och för lite sötsaker. Gjorde klart fram till tal 173 och hela modelltentan vi fick.

Åt nästan inget onyttigt alls idag om man bortser från semlan och brownien (bajshögen ni ser på bilden nedan) vi delade på :P

Rally och jag upptäckte ett mystiskt högfrekvent ljud från Viktors dator, enda problemet var bara att Viktor inte hörde det. Tror han ville känna sig yngre för när han kom tillbaka från ica så hade han köpt ett sånt där fint godishalsband :P

Annika hann även odla hår under armarna under tentaperioden, vilket hon stolt visar upp på bilden :P Gud så söt hon är min vän!

Sova nu så jag orkar tvätta imorgon! >_<

Pusskram


Annika hann även odla hår under armarna under tentaperioden, vilket hon stolt visar upp på bilden :P Gud så söt hon är min vän!


Bajs. Mums!


Älskar den här bilden för hon ser så sjukt efterbliven ut xD


Medan alla andra sitter med sina stora A4-block så sitter Ola med det här lilla pytteblocket och räknar :P

Kommentarer
Postat av: Anka

Typiskt jättebra Amanda! :D Mysigt med dessa fina bilder som verkligen visar våra brutalaste sidor... Jag bara längtar efter min nya mobil, för du vet Amanda att hämnden är ljuv.... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback