Lördag!

God morgon folket!

Började min morgon med slötittande på Greys i sängen. En härlig mysig morgon med mumsig frukost. Dagen blir dock inte riktigt lika mysig - företagsekonomi och betongbyggnad. Bäst att sätta igång så jag hinner det jag ska.

Btw, fixade google chrome på min hp igår också, me like! På dellen är det ju en självklarhet, för enligt mig så tar den webläsaren upp minst skärmutrymme i form av knappar och grejer. Dessutom kan man välja söta teman! När jag ändå var igång igår så passade jag på att avinstallera AVG (virusprogram) på dellen då jag upptäckte att det slöade ner ganska så rejält. Dessutom installerade jag äntligen office på den lille så jag kan använda den i skolan också, som den faktiskt var tänkt till ;)

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback