Ny mobil beställd!

Jag stod inte ut med att ha lånemobil från far så jag impulsbeställde hem en ny mobil idag :) Gör ett nytt försök med min omtyckta modell sony ericsson w595 :)

Blir tredje mobilköpet det här året! Nu får jag faktiskt ta och skärpa mig. Den här mobilen ska jag behandla som en liten princessa. Ett mobilfodral och pubförbud kanske?


Jag var så grymt nöjd med den förra och med tanke på hur sjukt söt den här är så kan jag inte tänka mig att jag blir annat än supernöjd. Har ju vart avundsjuk på mamma sen första dagen hon fick sin. Nu är det min tur!



En liten tillbakablick över året som gått och vilka mobiler jag haft :)

januari                             januari - maj                 maj - oktober               oktober - nu
fuktskadad                       bortsupen                      allmänt mörbultat         lånad

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tycker INTE om den där mobben. har ju också en sån. haft massa krångel med min... vill köpa ny, men pengarna räcker inte till ;D

Postat av: Svennis

hoppas du kan hålla koll på den här :P

2009-11-16 @ 18:15:10
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback