Vaccination mot svininfluensan - check!

Tid: ca 12:00

Plats: Pollax, hus oklart.

Psykiskt tillstånd
: Lite stressad och allmänt nedstämd. Oklart om det beror på vaccinationen eller om det faktiskt beror på att jag har en ful ekonomibok jag borde börja bläddra i.

Fysiskt tillstånd: Ligger på topp! Möjligtvis lite dåsig i huvudet men även det är oklart om det beror på vaccinationen. Kan bero på det tokvarma badet jag tog igår som nästan orsakade en avsvimning. Märker heller ingen reaktion på armen, inte uppsvälld eller det minsta öm. Hittar inte ens vart sköterskan stack mig.


Kommentarer
Postat av: Bella Erixon

Skönt för dig! =) Jag blev sjuk efter min vaccinering. =/



Hoppas det går bra med boken, och när du är klar så är det bara att höra av dig till Becca. =)

2009-11-09 @ 18:41:18
Postat av: Elin S

...vänta du bara ;)

2009-11-09 @ 18:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback