Usel bloggare...

... förstår varför jag inte blev nominerad i årets Blog Awards :P Annars hade jag nog varit en klockren deltagare!

Anledningen till min otroligt dåliga uppdatering har varit att jag har tentapanikångestplugga till träbyggnads tentan som nu tyvärr avlöses med tentapanikångestplugg till buggprocesstentan. Fast om jag ska vara ärlig så känns ändå tentan ganska så bra, Annika och jag gick igenom lite instuderingsfrågor idag och vi kunde redan en hel del av dem... och det känns ju nice!

Nu är det tyvärr sängen som väntar och möjligtvis läsa igenom morgondagens redovisning en gång :) Juste, får inte glömma att berätta att ankan och jag hängde med och kollade på HC Liljans första serie match idag, som faktiskt spelades i Gränbyhallen här i Uppis. Kul att kolla på hockey även fast det är division 4 och de spelade mot ett lag som kanske inte var det bästa. Matchen slutade i alla fall 6 - 0 till liljan varav min bror sköt in två av målen.

Sen gick min "uggs" sönder också... :/ men jag ska höra med din sko om det går att få ett par nya! Dock köpte jag dem i Stockholm men tänkte höra om det går att byta dem här... annars blir det till att laga dem eller att köpa ett par nya (surt!)

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback