Helgen flög förbi som vanligt...

Helgerna går alltid på tok för fort, varför är det så?

Fredagsmys hemma i fredags (nähä) och örebro igår. Kom i säng kvart över sex imorse efter x antal felkrörningar och fikastopp. Grymt nöjd med kvällen om man bortser från
Familjens flopp. Gillade däremot Moneybrother och Millenocolin, frågar är bara om det är den typen av band jag kommer att vilja lyssna på ensam framför datorn.

En sak jag kan berätta om som är lite flummigt är att jag blev flörtad med på dansgolvet... av en TJEJ! Antar att min kvinnliga charm är så pass stor så att jag attraherar alla! Ohyeah.

Nu ska jag lägga mig ner i min nybäddade säng och se på säsongspremiären av Playa Del Sol.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Palex

Hejsan mandy!! hoppas ni hade as kul. jag saknar er redan, tänkte nästa komma och våldgästa er i veckan. men sen kom jag på att det kanske skulle vara lite stalker aktigt =P vi hörs snart!! hälsa ankan så mycket puss på er

2009-09-28 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback