Power step

Grymt jobbigt men givande pass. Har nog aldrig svettats så mycket som jag gjorde idag... helt obeskrivligt. Det konstigaste är att passet gick så sjukt fort, trots att det var 55 minuter långt. Borde vara ett bevis på att det var kul? :)

En manlig instruktör var det också vilket fick mig att tro att passet mer skulle bestå av simpla men muskelkrävande rörelser. Tji fick jag! Krångliga dansliknande kombinationer med chacha och chasé som samtidigt var grymt jobbiga. Ett himla bra pass med andra ord!

Nu sitter jag här nyduschad och ska alldeles strax avnjuta korvnoff!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

När gjorde du chacha? Var passet för enkelt så du la in andra steg också!! Fan va grym du är Mandy! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback