Skabbigt värre

Ringde nu på morgonen och bokade en ny tid hos vårdcentralen angående mina utslag som har dykt upp igen. Första gången jag fick behandling gick jag på en vecka med antibiotika som inte gav något resultat alls. Andra gången, i somras, tog jag kontakt med vårdcentralen i Enköping där de misstänkte skabb. Lagom kul, men vad ska man göra? Bara att köra på med krämen hon föreslog.

Hur som helst, utslagen är tillbaka och jag är arg. Grrr. Kan det varit skabb som har återvännt för att starta krig mot mig igen? Visserligen vet jag inte med säkerhet om det var skabb förra gången heller, då de inte ens tog något skabbtest på mig. Huruvida jag skulle kunna drabbats av skabb är även det oklart... kanske via snowboardskorna jag hyrde i vintras?

Den här gången ville jag inte vänt sådär länge med att boka en tid så jag tog tag i saken imorse. Torsdagen den 2:a september klockan 11:15 ska jag till läkaren. PÅMINN MIG! Juste, Alex! Jag ska påminna dig att lägga till Mathildas blogg på bloglovin :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, just det, tack för påminnelsen. Hoppas det löser sig med dina utslag. Kram

2010-08-31 @ 20:58:08
Postat av: Felicia

Jag har också haft problem med konstiga utslag, nu i sommar, som har återkommit. Men denna gången gick jag till doktorn och det visade sig att det var typ "svamp". Jag vet inte hur dina ser ut med det kanske kan vara något liknande?

2010-09-01 @ 10:11:39
Postat av: Louis Vuitton

The good benefits of on the internet researching are actually seemed from many of us these days.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback