En underbar tid av ingenting och allt.

Från Svergie till Skåne till Danmark till Skåne till Sverige.

Har inte velat blogga när jag varit i Skåne, även om min älskad har velat det. Har i alla fall tänkt att dela med mig lite smått av vad vi sysslat med där nere i Skåneland. Men bara lagom mycket, för det var en sån underbar och vacker tid som jag faktiskt för en gångs skull vill hålla lite personlig och privat.

Som jag kanske berättat tidigare så tog jag tåget direkt efter jobbet förra fredagen (30:e juli). En plågsamt lång resa väntade mig innan jag träffade Pontus. Jag tror seriöst att de var de längsta tågtimmarna hittills!

Besöket i Skåne bjöd på en massa roligt, underbart, vackert och älskat. Vi gick på bio (Eclipse) i Helsingborg, Zoo i Köpenhamn, shopping på Centersyd... och kvällarna spenderades i varandras armar framför Beck, faktum är att vi hann med 13 Beck. Blev även en hel del promenader... vet ni hur vackert det är när solen går ner bakom havet?

Dessutom träffade jag fler från Pontus släkt, som förövrigt verkar jättemysiga! Den enda jag inte har träffat är hans mor. Lyckades tydligen pricka in mina två besök i Skåne då hon var bortrest.

Det enda som var mindre trevligt nere i Skåne var att Pontus gjorde illa sitt söta mongofinger. Han stod i mål på en träningsfotbollsmatch och en utespelare trampade på hans finger. Stackars pojke. Besökte läkaren och mongofingret led tydligen av en exostos i den proximala falangen. Vad det är får ni faktiskt
googla! Verkar som att det blir operation framfåt hösten!


Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt och höra att du hade det helt underbart här hos oss i skåneland :)

Stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback