Uppsala!

Trivs som fisken i vattnet! Den här staden känns verkligen som hemma och jag älskar den för den är stor men ger ändå en småstadskänsla. Här kan jag nog bo för evigt!

Synd bara att jag får tillbringa veckan med att tentaplugga och inte mysa med Pontus som jag skulle velat. Om båda var lediga hade jag kunnat tillbringa dagarna framför dåliga filmer eller kanske strosandes på stan och provsmaka allt på alla dessa fik i Uppsala.

Det jag roar mig med idag är att tentaplugga (som vanligt), tvätta och sakna min pojkvän som numera ingår i ÖG's klubbverk och därför jobbar på Kräftskivan ikväll. Hans dag började med träning imorse och sen vidare till ÖG vid tolv. Saknar honom redan. Gasch!

Tänkte om jag skulle berätta lite om myshelgen men tror det blir senare (usch, nu fes Molle!) efter att jag hämtat tvätten i tvättstugan!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bloppis på bloggen! Kolla om du hittar något! :) Direktlänk : http://ceciliav.com/2010/august/bloppis.html#comment

2010-08-19 @ 11:02:45
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback