<3!

Har båda min älsklingar här i Uppsala just nu. Känns verkligen hur bra som helst. Även om jag kanske inte spenderar så jättemycket tid med dem just nu när jag tentapluggar så känns det i alla fall jättebra att ha dem nära till hands om man vill själa lite mys.



Pontus har varit snäll och gått ut med Molle ensam vissa dagar. Han är guld värd min pojk! Dessutom har han varit snäll och lagat mat varje kväll också när jag suttit och pluggat. Jag blir så bortskämd!

I tisdags lånade de min iPhone och tog lite vackra bilder... (<3!)




Kommentarer
Postat av: ellinor

Molle är en hejare på det där med poseing!

Postat av: Sara

aww! gölligt, ser ut att vara riktigt skönt iallafall :)

2010-08-19 @ 22:45:19
URL: http://saripetersoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback