Mitt awesome liv

Jag har haft fullt upp med Reccemottagning 2010 sen jag skrev tentan, som förövrigt gick lysande. Det där blir nog inga problem att klara! Teorifrågorna var klockrena och talen hade jag räknat igenom som typtal tidigare.

Efter tentan den 23:e så gick Pontus och jag ut och käkade, dels för att fira min tenta men främst för att fira våra fem månader ihop. Jag älskar dig, Pontus!



Resten av veckan bjöd på mottagning skiftat med mys med älskling som sen övergick till en grym utekväll med tjejerna i Västerås! En grymt kul vecka att byta av tentaångestbajsveckan med! :)

MOTTAGNING 2010

Spexskrivning

ByggA's klassfest!

Ankan och Emil i tältet!

UTGÅNG VÄSTERÅS

Mathilda snortar Mangodrink

Happy Hour

Me

Johanna

Alexandra aka. Alleballe

Eeeeh, Maria

Igår hade Pontus och jag filmpizzamys i sängen. Ligg inte ner och vräk i dig en hel pizza, ett hett tips bara! Ställningen + matvalet kommer att resultera i en rejäl mättnadskänsla som ligger och trycker på i halsgropen! Inte att rekommendera!

Juste, har ju inte berättat om Mankan Mansions inneboende som kom igår :) Elin heter hon, en blond glad prick som Annika har gått i skolan ihop med (om jag fattat det rätt?). Bostadsbristen i Uppsala just nu är la inte den bästa... men såklart så öppnar Mankan Mansion upp sina portar och välkomnar stort!

Idag börjar skolan, men inte förrän 13ak så det känns bra :) Byggkonstruktion är vad som står på schemat, me like! Dessutom har vi en av de bästa lärarna (enligt min mening) så det är AAAAAWEESOOOMME!

Dusch nu!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sååå fina bilder :D hahaha!

2010-08-30 @ 22:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback