Enköping!

Känns så himla skönt att vara i Enköping så det finns inte! Jag har dock inte riktigt hunnit stressa ner direkt men lugnet infinner sig nog snart i samma vända som rastlösheten. Brukar ganska så snabbt bli rastlös när jag kommer till Enköping, kanske för att det saknas "shape up" och gitarrspelande... vad vet jag.

Fick precis ett väldigt oväntat jul-mms från Gerbilerna Sigge och Sune som fick Donnas gamla bur. Gud så gulligt!

"God jul önskar fam Hjelm. Tack för den fina buren hälsar sigge och sune"

Man kan träffa goda människor/djur överallt! Sånt här gör mig glad!
Nu ska jag googla julgodis ^^

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh vill du göra knäck med mig när vi ses?? :) Kram

Postat av: Ankan

^^ Åhh du får tvinga någon att börja spela gitarr!! Typ chefen på KD kanske kan gå runt och spela lite! Lite irriterande bakrundssurr bara, precis som i Mankan Mansion! =)

2010-12-22 @ 15:52:14
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback