.

Muntlig tentamen i Geoteknik idag, därmed en trea. Tror det är enda gången jag verkligen känner att jag nöjer mig med det och då skiter i den skriftliga delen och därmed chansen till en fyra eller femma. Mina argument lyder:
  • Om jag får en anställning så beror det nog inte på min fyra eller femma i kursen Geoteknik
  • Om jag inte får en anställning så beror det nog inte på min trea i kursen Geoteknik
  • Lov imorgon istället för på måndag
  • Jag kan festa både fredag och lördag
  • Jag behöver komma hem och tänka
  • Ankan struntar också i den, vi är som siamesiska tvillingar, så ja... ni fattar
  • Jag vill shoppa på fredag
  • Jag vill se HC Liljan på söndag
  • Jag vill vara ledig på måndag (dejt med Maria F!)
  • Jag skiter just nu fullständigt i om jag får en trea i min betygsamling
Sen har jag visserligen ett ganska så starkt argument för att jag faktiskt skulle kunna skriva den:
  • Jag skulle förmodligen få en fyra utan problem och särskilt mycket slit
Jag känner mig julsugen och pepp på att träffa vännerna i Enköping. Jag drar hem... på lördag efter att ha gått på byggarfesten på fredag :)

Nu sova och tagga inför redovisningen imorgon... sen LOOOOOV!

Pusskram


Förövrigt så har jag jävligt mycket att tänka på just nu, jobbiga saker... och de senaste två dygnen har nog varit de värsta i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Becca

<3

Postat av: Emma Davidsson

Hej Amandis,

var nöjd med en trea tycker jag!

Mycket bättre att du hinner ta det lugnt och må bra, göra roliga saker.



Vore kul o träffa dig något i jul!

Hör av dig om du har tid o ses. :)



Hoppas allt jobbiga ordnar sig!

KRAM

2010-12-17 @ 09:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback