Plugg- och lussegasquelördag

Steg upp i bra tid idag så jag har faktiskt hunnit med att tona/färga håret. Lika bra att hålla efter bra så det aldrig hinner bli så där panikfult. Färgen jag kör på kostar ju dessutom bara 59,90 så jag kan ju kosta på mig en sån var tredje var fjärde vecka :)

Dagen fortsätter med geoplugg, som vanligt, och kommer att avslutas med gasquefärberedelser inför kvällen :) IIih, det kommer att bli skoj ikväll :) Har köpt en (läs tre) klänningar, dock är en för kort och en lite för tråkig, så det blir den tredje som är en knallblå från H&M! Till klänningen blir det ett par svarta paljettpumps från Tamaris. För att piffa upp klänningen lite har jag köpt ett hårband som är lite glittrigt som jag kör i midjan, låter konstigt men det blev riktigt bra faktiskt. Kan visa på bild imorgon :)

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback