Pluggpluggplugg

Gud vad mycket geoteknikteoriplugg det blivit på senaste tiden... men det går framåt!

Lite kul har jag hunnit med i veckan också... i måndags kväll till exempel så körde vi lite tjejmys hemma hos Cissi, Maria, Alle, Cissi och jag. I tisdags var det nog bara plugg om jag minns rätt men i onsdags så hade vi i Klubbverket Julpub. Hade egentligen bara tänkt att stanna till 18:00 men kom inte hem förrän 21 typ, illa Mandy. Men ibland blir det för trevligt med alla niceiga människor och pepparkaksbyggen att man helt enkelt "glömmer bort" att åka hem till plugget.

Jag och några från klubbverket drog ihop ett lag till pepparkaksbyggartävlingen och gjorde ett underbart bidrag :)


Niklas vad med bland annat

Kapsyl

En ölflaska såklart! Dock inte ihoplimmad och utan "etikett"

Tro det eller ej men jag sitter och pluggar nu och kommer nog att göra det en timme till kanske..
grrr

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback