Sjukling idag igen!

Hemma från jobbet idag med... dumma cepehosta! Idag har jag tänkt att roa mig med Greys och samtidigt sortera alla mina örhängen! Låg i soffan hela dagen igår så kroppen känns helt mör idag... måste göra något annat om jag ska piggna till!

Juste, vår lilla gammelvovve var hos veterinären igår! En pigg liten 13-åring tydligen och det riktigt värmde att få reda på det från en veterinär. Hon såg ingen anledning varför han inte skulle behöva komma dit om ett år och vaccineras <3 Dock har hans leder stelnat till lite så han fick något som heter Metacam som tydligen ska mjuka upp och lindra ömma/stela leder. Nu är han världens piggaste!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Coach Outlet

thank you for your post!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback