En vettig kommentar

Postat av: Erika Stjernlöf

Haha, va rolig du är amanda:) Sphynxar är underbara! Men lite optimistisk är du nog om du tror det kostar 250:D haha, kasper kostar mig ca 800-900 i mån, deras bajs stinker mer än vanligt så räcker inte med icas skitsand vill jag lova, fråga annika hur det luktar hos mig:) De är oftast oxå känsligare än vanliga katter i magen, så vilken mat som helst duger inte, nejnej.. mellan 500-600 nästan varje mån köper jag mat för! sen försäkring då men det är billigt. Men allt väger upp för de är sjukt underbara. Jag lovar dig! Blir som en liten bäbis.. Men var noga med att säljaren är seriös, finns många oseriösa, och är ju inget kul med en sjuk katt! kram kram

2010-02-11 @ 17:40:01



Okej, jag kanske hade väldigt fel med mina 250 kronor... men kanske inte är så konstigt när jag ALDRIG köpt kattmat tidigare :P Jag kan lägga ut ganska så mycket på ett djur varje månad om man verkligen tycker om det, inga problem!

... men tänk så luktar det jättemycket fis hela tiden? Om man är noga och städar i kattlådan varje dag och byter strö jätteofta? Dessutom kan man sätta in en grej i badrummet som t.ex var 30:e minut sprutar ut lukta-gott-grejs. Det vore ju grymmisch!

Men de största "motsträvande" punkterna i min vill-ha-sphynx-lista är nog ändå att jag har en kombo som faktiskt kommer att bli vädligt påverkad av att jag skaffar katt samt att vi har pratat om att åka till Jamaica eller liknande för lite grymt volontärsarbete. Tror inte mina föräldrar vill ta hand om min katt i typ tre månader :P

Jag har ju lååååååångt ifrån bestämt mig om jag ska skaffa en nu i livet men jag vet mycket väl att någon gång i framtiden ska jag ha en liten sphynx ^^ Men det är alltid bra att diskutera med sig själv och andra så man inte gör ett förhastat beslut!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: EMMA DAVIDSSOn

AMANDA, jag har lösningen på ett av dina problem.

http://www.coolstuff.se/Litter_Kwitter

:):):) Bra va????

2010-02-17 @ 19:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback