Finally!

Jag har fått tummen ur röven och beställt klippning! Good job Mandy! Kontaktade en tjej i måndags som jag träffade på en fest i höstas. Hon pluggar till frisör och klipper mer än gärna på fritiden (=perfect!).

Så idag ska Ankan och jag hem till en kompis kompis och klippa håret för 150 kronor var. Underbart! Jag tänker då icke lägga ut typ 400 spänn när man kan få det för 150 :D

Hur mycket måste jag klippa tror ni? Sist jag klippte mig var i Augusti :P
Hoppas det inte är för slitet :(

Pinsamt bara att jag har världens fulaste och tydligaste utväxt.. haha, jag skäms verkligen!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv. naajs! jag har ettan & tvåan, sen förut. men köpte dom för typ 149kr tror jag då :). var det sådär, handla för blablabla, köp en serie för 99kr? så fick jag scrubs säsong 1 :)

Postat av: Nadia

Nice! Jag skulle gärna klippa mig för 150 spänn jag också! :)

2010-02-24 @ 10:36:09
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback