Jävla bussjävel att vara dyr!

Tycker inte att det är värsta projektet att ta mig till Enköping... men måste erkänna att det tar lite emot att åka dit och hälsa på när det kostar så mycket som 160 spänn. Hade tänkt att åka till Mate för att glo på melodifestivalen men jag struntade i det då busshelvetet är så jävla dyr. Var ju där förra helgen så jag tänkte att jag skippar den här helgen och kanske att jag drar dit nästa istället! :) Eller om det kanske är min tur att bjuda hem?

Istället för att befinna mig i Grillby en kväll som denna så har jag kollat på Melodifestivalen med Annika... inte helt dumt det heller kan jag lova! Sen har vi även pillat med lite inför allahjärtansdagmyset hemma hos oss! Ni är så välkomna så! :D

Nu ska jag kolla ett avsnitt av vänner tror jag... fast först tvätta bort gårdagens sminkning :P Ja, lite äckligt, jag vet.

Var ju tänkt att det skulle bli Värmlands igår, men det blev inte riktigt så. Vad bra det går för mig när jag tänker att jag ska gå ut, haha. Var ju först hem till Tobbe här i låghusen på lite förförfest och efter det blev det Julia där vi ägnade oss lite åt detta. Hade lite för trevligt så vi drog ganska sent till Värmlands vilket resulterade i en sjuuk lång kö. När vi hade stått där i 50 minuter drog Julia, Erik och jag för att hänga lite på Max istället. Mina fötter var döda och jag höll på att frysa ihjäl (bokstavligt talat). Tror inte jag hade klarat de 10 minuter som var kvar av kön. Inne på Max träffade vi massa av Julias kompisar men vi stötte även på sjuksysterPelle och sjuksysterPiko... och dessa grabbar, som förövrigt var väldigt nyktra (hoppas ni fattar ironin).


Söta byggargrabbar!

Efter Max blev det tjejsnack hos Jullan hon och jag. Drack såklart Lind-té med granhonung... riktigt gott! Tror jag ska köpa det när vi drar till Polen sen :)

Var hemma sen strax efter fyra! Typiskt mig att komma hem senare än om jag hade gått ut, haha!

NU blir det vänner!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahaha flumm! Flummigt att idag blev så Dumbosent med! :D Goa kakor vi gjorde! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback