Mysig alla hjärtans dag!

Skulle blogga igår men av någon anledning så kunde jag inte komma in på blogg.se. Bara jag som hade det problemet igår?

Var ju så sjukt fint väder här i Uppsala i söndags så jag bara blev tvungen att gå en promenad. Under hela promenaden kunde jag inte sluta le för solen gjorde mig så himla lycklig! Ljusterapi for free!

Måste ju bara säga att det här är fördelen att bo i Flogsta:




Innan jag gick ut och gick så fick jag ett paket levererat till mig från chokladogram.se. Blev riktigt chockad för jag kunde inte komma på vem som ville gratta Mig på alla hjärtans dag! Det visade sig vara en söt liten Bukowskinalle, "Oliver my sweetheart". Åååh vad glad jag blev! Tack mor och far! Love you!



Senare på kvällen hade vi bjudit in till alla hjärtans dag-mys så självklart hade vi pimpat om lägenheten med rosa/rött/kärleks-tema! Dessutom bakade vi ca 60-70 rosa minimuffins med creme cheese frosting och strössel, småkakor, pannacotta och kladdkaka! Tror alla fick någon slags sockerkick i slutet av kvällen... speciellt Elmira ;)



När solen gick ner och vi tände massa ljus blev det supermysigt! Vi har faktiskt valt att ha kvar vissa av grejerna eftersom att vi tyckte att det blev så himla mysigt ^^

Var sjukt kul att så många kunde komma också :) Ankan, jag, Julia, Rally, Ellinor, Måns, Erik, Arto, Fredrik, Alex, David och Elmira - ett hårligt gäng!

Nu ska jag borsta tänderna och fundera ut vad jag ska hitta på på min LEDIGA dag! :D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Svennis

Jag kunde inte heller logga in. Ni verkar ha haft det jättetrevligt :) Skönt att du är ledig, själv har jag tenta på fredag :S

Postat av: Emremargrethe

I love guest books, keep up the good work!

2011-04-10 @ 12:13:02
URL: http://emremargrethe.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback