Back in Uppsala!

Måste faktiskt erkänna att det känns riktigt skönt att vara tillbaka här i Uppsala och tillbaka i "vardagen". Mamma och pappa skjutsade hit mig i söndags och jag måste bara poängtera igen att det är väldans tur att vi har en stor bil! Hade ju trots allt med mig hem:
  • fyra ikeakassar med kläder och prylar
  • en datorväska med två datorer
  • skolväska med smink och toagrejer
  • en stor plastkasse med alla mina pärlgrejer
  • en papperspåse med tre krukväxter
  • hamsterbur
  • hamstertransportbur + hamster
  • en icakasse med hamstertillbehör
  • en stor plastkasse med ytterkläder + skor
Tro det eller ej men jag lyckades faktiskt med att använda alla grejer jag hade med mig :) Så jag hade med andra ord packat alldeles lagom :D

Har hunnit installera mig och fått i ordning det igen. Nu har jag dessutom ett stort skrivbord också och det känns ju lovely! Kanske kan bjuda på ett kort någon dag :)

Tjejhäng på fredag!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback