Helt gaaalen helg!

En himlans trevlig tjejmiddag ute hos Becca i fredags! Grymt tack till alla som var där och tack så sjukt mycket för alla fina presenter (som ni inte hade behövt köpa!!).

Sov hemma i Enköping fredag-lördag och på förmiddagen drog jag och pappsen och hämtade mina nya glasögon. Hem till Uppsala för partyyy, mer bestämt sagt Forskå-skifte-släpp! Under kvällen skedde allting väldigt fort. Rally och jag hälsade på hemma hos Kim och Cissi (why?) och sen minns jag att jag vaknade upp hemma. Ibland går det inte riktigt som man tänkt sig och det här var en sån kväll/natt. Men jag överlevde och mitt trapphus agerade sovrum för ett tag. Tydligen har en kille i min klass och hans tjej tagit in mig i lägenheten och bäddat ner mig. Så helt underbart att man har så schyssta klasskompisar! Om de hade velat hade de kunnat råna mig (vad jag hade på mig mer än kläder och nycklar är förvisso oklart). Lyckades dessutom få med mig Annikas gigantiska badanka hem eller var det också deras förtjänst?

Hur som helst så mådde jag ganska så topp igår och avslutade söndagen med filmmys hos Cissi och Kim <3 Våfflor var det som stod på menyn!! :D Inte bra det här när de bjuder över mig på mys och massa mums. Jag har hamnat i grannskapsfällan!

Dusch nu!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahahaha! En helt fantastisk helg med andra ord! Snart kommer sanningen fram! Ska vi dra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback