Hög av koffein!

Jag har aldrig blivit så påverkad av koffein som jag blev igår. Var över på mys hemma hos Cissi och Kim och utan att tänka mig för så delade Kim och jag på två liter kaffe på kvällen. Inget jag rekommenderar om man har tänkt att spendera sin natt sovandes. Under hela natten fick jag kanske totalt en halvtimmes sömn... det bara gick helt enkelt inte att somna.

När klockan var tio i sex imorse så bestämde jag mig för att ta ett bad :) Det blev lite minispa på morgonen med peeling av kroppen och ompyssling av fötterna. När man ändå är vaken kan man väll lika gärna göra något bra åt saken?

Tror jag kommer att slockna tidigt ikväll...

Kommentarer
Postat av: Ankan

Vilken fin bild!

Postat av: Sandra

haha, att du ens fick i dig så mycket!! jag är fortfarande ingen kaffedrickare som märks... har dock upptäckt en annan goding från kaffeautomaten - vaniljkaffe! Smakar ungefär som socker. Gott!

2010-01-20 @ 21:05:45
URL: http://fucktabulous.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback