Morrn Morrn!

Idag har jag i inga som helst planer förutom att försöka få en tid hos optikern. Har tänkt att kolla min syn nu i snart två år så idag kändes det som att det var dags :) Bokade på Specsavers hemsida på något mystiskt vis så jag är inte helt säker om jag fått en tid eller inte :P Men det visar väll sig när de öppnar 09:30. Hoppas hoppas! Btw, kostar det att göra en synundersökning?

Igår drog jag till Uppsala för att skruva ihop skrivbordet och hurtsen men även för att rensa upp i rummet. Skönt att ha det nice när jag kommer dit på lördag/söndag. Skrivbordet är gigantiskt men det passa in bra ändå... har dock lite problem om jag ska spara mitt nattduksbord eller inte. Längs väggen på mitt rum så står nämligen skrivbord, nattduksbord och kortsidan av sängen och allt står tätt packat just nu. Ser lite mongo ut men jag vet inte om jag vill ta bort nattduksbordet då det har en jävla bra förvaring. Hmm, jag får fundera lite till :)

Övriga planer idag är väll att tvätta och glo på Ugly Betty. Om jag hade haft en bil hade jag dragit till ÖB och handlat bra lådor till badrummet och sen en sväng till Leklust för att köpa lite fler pärlor. Får göra det sen när bilen kommer hem vid halv fem :)

Mamma och jag började ju med Viktväktarna nu i måndags för att få bort överblivna kilon. Jag har ju typ gått upp fem kilo sen jag började på universitet så nu är det fan dags att tappa dem igen! Med min vikt så får jag enligt VV äta 18 points per dag, vilket man faktiskt klarar ganska så lätt :) Till frukost idag blir det följande:
  • Havregrynsgröt med 1 dl mjölk och 2 msk äppelmos (3,5 p)
  • SportWasa med en kalkonskiva (1 p)
  • Te utan socker eller mjölk (0 p)
Mumma för det!
Frulle nu :D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Wasabröd is the shit! :D



Hoppas du får brillor!! :D Det finns så många fina! Man kanske skulle skaffa sig ett par utan styrka bara som accesoar! (grymt osäker på stavningen där kände jag...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback